ÇILGINLAR MEKANI
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ÇILGINLAR MEKANI

ÇILGINLAR MEKANINA HOŞ GELDİNİZ.. ARADIGINIZ TÜM OYUNLAR, YAMALAR, HİLELER BURADA
 
AnasayfaKapıLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam]

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin
Admin


Erkek
Mesaj Sayısı : 108
Yaş : 33
Nerden : Diyarbakır
Lakap : Crazy
Kayıt tarihi : 08/02/09

Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam] Empty
MesajKonu: Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam]   Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam] I_icon_minitimeÇarş. Şub. 11, 2009 10:33 am

Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam] 2rq1rfn

Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam] Blacksite2007112312034420_2

Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam] Blacksite-area-51-20070823071431153-000

Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam] Blacksite_area51_screen

Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam] 1184282720

Yıllardır dünya dışı uzay gemileriyle ilgili denemelerin olduğu
söylenen ve esrar perdesini koruyan 51. Bölge, birçok filme ve projeye
de konu olmuştu. Bundan yola çıkılarak yapılan Area 51 oyunu ilk
duyurulduğu zaman gerçekten ilgi çekmişti. Gerek konusu gerekse
gösterilen materyaller genel olarak fena durmuyordu. Ancak oyunun
piyasaya sürülmesiyle beraber acı gerçekte gün yüzüne çıktı. Oynanış,
yetersiz yapay, teknik hatalar, grafiklerin yetersizliği derken
başarılı bir yapım olamadı. İlk olarak konsollara çıkmış, daha sonra PC
platformu için adapte edilmişti. Area 51 hezimetinden sonra Midway
oyunun devamı sayılacak Blacksite: Area 51�i duyurdu. Yapımcılardan
gelen açıklamalar pozitifti. Yeni nesil grafikleriyle dikkat çeken
devam niteliğindeki yapım, ne yazık ki abisiyle aynı kaderi paylaşıyor.

İlk ders alıştırma

Oyun ilk olarak Irak�ta başlıyor. Kendimizi bir kamyonetin arkasında,
ekip arkadaşlarımızla birlikte yolculuk ederken buluyoruz. Arada geçen
diyaloglardan hemen sonra kamyonetten inip, çatışmaya giriyoruz. Direk
sıcak temas yaşadığımız bu noktalarda, bir taraftan oyunun
mekaniklerine alışma süreci de denilebilir. Ne yapmamız gerektiği bu
kısımda ekrana gelen yazılarla da anlatılıyor. Oyundaki ilerleme
mekaniği oldukça çizgisel. Her şey belirli olan yoldan gidip, belirli
noktalara ulaşmaktan geçiyor. Gidilen noktalarda bomba yerleştirme,
gelen düşmanlara karşı savunma yapmak gibi amaçlardan oluşuyor. Yapım
hiçbir şekilde serbestlik tanımıyor. Hep oyunun izin verdiği kısımdan
ilerlemek zorundayız. Misal Irak�ta köprüyü patlama görevi var. Köprüye
geldikten bolca düşmanın geliyor onlarla mücadele ettikten sonra
bombaları yerleştirip, yine gelen düşmanlarla çatışmaya giriyoruz. Her
şey buraya kadar normal. Ama rakiplere karşı daha iyi ateş etmek için
köprüye giden yolun kenarına gitmek istiyorsunuz, görünmez duvarlar
direk bir sonraki kareye geçmenizi engelliyor. Biraz daha açık alanda
kaldığınızdan, kurşunlardan daha zarar görebiliyorsunuz. Aynı şekilde
gidilmesi gereken binaya daha kestirmeden gitmek istediniz. Önünüzde
açık bir alan var gibi duruyor, ama bingo görünmez duvar engeli burada
da karşımıza çıkıyor. Blacksite�ta ilk esnekliği yok eden nokta bu. Her
şekilde sadece yapımcıların izin verdiği kısımlardan ilerleyebiliyoruz.
Bir gıdım fazlası yok, yasak.

Yanımızda iki adamımız daha var. Takım arkadaşlarımıza basit bir
şekilde komutlar veriyoruz. Şuraya git, ateş et vs� artık alıştığımız
emir verme teknikleri Blacksite�ta karşımıza çıkıyor. Takım
arkadaşlarımız bir yere siper alma, oradan ateş etme gibi bir takım
yeteneklere sahipler. Hiç değilse biraz zeka parıltısı gösteriyorlar.
Ama aynı şeyi düşmanlar için söyleyemeyeceğim. Düşmanlarımız sadece
belli bir noktada duruyorlar. Haliyle öldürmek kolay oluyor. Bir yere
kaçmak veya yer değiştirmek gibi hareketleri yapmıyorlar. Bize ateş
eden bir asker var. Ona karşı sizde ateş edip, vurduğunuz da sanki �Ben
hiç ölmem� edasıyla durduğu yerden ateş etmeye devam ediyor. Zaten
birkaç kurşun yedikten sonra öteki dünyayı boyluyor. Bu sadece normal
insan düşmanlar için değil, oyunun asıl temelini oluşturan uzaylılar
içinde geçerli. Düşman yapay zekası ciddi anlamda yerlerde sürünüyor,
hatta yerle birleşmiş durumda bile diyebilirim.

Güzel sunum olabilirmiş

Yapımda Unreal 3 Engine kullanılıyor. Bu yüzden genel olarak grafikler
kaliteli. Zaten Unreal 3�ün genel olarak yaptıkları belli. Çevredeki
kaplamalar ve modellemeler vasatın üstünde. Özellikle ilerleyen
bölümlerde karşımıza çıkan yaratıkların bazıları iyi detaylandırılmış.
Patlama, ışık oyunları gayet yeterli duruyor. Fakat burada bir sıkıntı
daha var. Oyun konsol portu olduğu için bir takım optimize problemleri
var. Genel olarak Unreal 3 kullanılan projelerde optimize güzel
oluyordu. Ama nedense Ubisoft�un Rainbow Six: Vegas�ta yaptığı gibi,
Midway de Blacksite�ta böyle bir yola girmiş. Oyun yeri geldiğinde
sistemi gerçekten zorlayıcı olabiliyor. Harddisk de kocaman bir delik
açıyor. Sistem ihtiyaçları da az buçuk değil. Bunlarla beraber bir de
hatalar olabiliyor. Zaten yapım birçok bug içeriyor. Cisimlerin içinden
geçen rakipler, bir yerde karakterimizin takılıp kalması gibi olaylar
yaşayabiliriz. Bunlarla beraber sesler genelde cılız kalmış durumda.
Efektlerin yetersizliği bir yana, nedense oyun içindeki diyaloglar
kopuk ve boğuk bir şekilde yansıtılmış. Bu durum şahsen pek hoş
olmuyor. Görsellik yanında hiç değilse seslerin de iyi olmasını
isterdim.

Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam] Art

Oyunda istenilen yerde save yapma özelliği yok. Bunun yerine belirli
noktalara geldiğimiz zaman otomatik olarak save yapıyor. Bu yüzden
ilerleyip alakasız bir yerde ölürseniz, geriden başlama olanağınız var.
Bazı zamanlar araca binip gittiğimiz, savaştığımız kısımlar oluyor ki,
bunlar hiç değilse sürekli çizgisel ve tek düze giden oyunu
hareketlendiriyor. Yaratıklara karşı savaşmak en başlarda biraz zevkli
gelse de, oyunun düz mekaniği ve bir süre sonra aynı olmasından dolayı
sıkabiliyor.

Sonuç olarak Blacksite: Area 51 söylendiği gibi bir oyun değil.
Özellikle piyasaya sürülmeden önce yapımcı Harvey Smith�in söylemleri
vardı. Gerçekten oyunun kaliteli ve iyi bir sunum yapacağını
vurguluyordu. Ancak açıklamaları tam tersi çıktı. Zaten oyunun
bekleneni verememesinden sonra Harvey Smith, Midway�den ayrılmış. Bunu
da belirteyim. Eğer FPS türündeki çoğu yapımı seviyorum derseniz, alıp
oynayabilirsiniz. Bunun dışında oynamasanız da kaybedeceğiniz pek bir
şey yok.


Sistem GereksinimLeri
PC Processor Type Intel Pentium processor or equivalent
PC Processor Speed 3 GHz
PC Operating System Windows XP,Windows Vista PC System Memory 2GB
PC Hard Drive Space 15GB
PC Video 256MB Pixel Shader 3.0 video card PC Additional Requirements Internet service required to access online features

Alternatifler

http://netfolder.in/folder.php?folder_id=6086cb3

veya

http://letitbit.net/download/63ec62656219/BlackSite.Area-51.part1.rar.html
http://letitbit.net/download/364953105916/BlackSite.Area-51.part2.rar.html
http://letitbit.net/download/02617d321305/BlackSite.Area-51.part3.rar.html
http://letitbit.net/download/185b7f284769/BlackSite.Area-51.part4.rar.html

VEYA

http://vip-file.com/download/d57ef4566051/BlackSite.Area-51.part1.rar.html
http://vip-file.com/download/95ac19919806/BlackSite.Area-51.part2.rar.html
http://vip-file.com/download/3f9370769846/BlackSite.Area-51.part3.rar.html
http://vip-file.com/download/2b39e3719703/BlackSite.Area-51.part4.rar.html
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://crazyscenter.yetkin-forum.com
 
Blacksite: Area 51[Alternatif][Tam]
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2[Alternatif Bağlantı][Tam]

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ÇILGINLAR MEKANI :: Oyun Download :: A-B-C-D :: A-B-C-D-
Buraya geçin: